2011. október 19., szerda

IBM T22 900Mhz, 256MB ram, 2 akkumulátor - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Eladó a címben említett IBM T22.
A zsanérjai nem lógnak, valószínűleg az előző tulaj cserélte is őket, igen jó állapotban vannak. 2darab akkumulátort adok hozzá, az egyik nagyon bika 40 perc körüli, a másik már nem sokat bír, nem is nagyon használom azt. Gyári töltővel, DVD olvasóval, USB kimenettel meg minden egyéb jóval ellátva. A kijelző pixel és egyéb hiba mentes.
A teteje le lett festve selyem színű feketére, nem én csináltam, hanem így vettem, biztos van, akinek pont így tetszik. A BIOS eleme néha gyengélkedik (itt vaterán 400ft körül lehet kapni, már egyszer cseréltem én is, de ha az ember kiszedett akkumulátorral szállítja, akkor hajlamos megadni magát sajnos), de ez működésében nem befolyásolja, csak bekapcsolásnál néha elfelejti az időt.
Bármi kérdésre szívesen válaszolok, csere érdekel e-book olvasóra, E vagy N szériás Nokiára, vagy ennél régebbi laptopra is.



Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-07 22:51
. IBM T22 900Mhz, 256MB ram, 2 akkumulátor - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése